Klienci

iParts Sp. z o.o.
http://www.iparts.pl

Dla firmy iParts Sp. z o.o. stworzyliśmy jeden z największych w Polsce sklepów internetowych branży motoryzacyjnej. Na bazie platformy sprzedażowej powstał sklep będący połączeniem kilku zaawansowanych systemów informatycznych. Odpowiednia integracja poszczególnych aplikacji pozwoliła na wdrożenie nowoczesnych rozwiązań przekładających się na prawidłowe funkcjonowanie sklepu. O jakości projektu świadczy rozbudowana platforma powstałego sklepu internetowego, który składa się z czterech istotnych elementów: Edito CMS z modułem e-commerce, jednego z pierwszych wdrożonych w Polsce systemów katalogowania części TecDoc Webservice, aplikacji CRM wspierającej Biuro Obsługi Klienta, systemu ERP powiązanego z zewnętrznym systemem logistycznym. Istotną częścią całości są liczne rozwiązania analityczne przekładające się na efektywność procesów sprzedażowych, które pozwalają utrzymać oczekiwaną konwersję. W działaniach wykorzystane zostały profesjonalne narzędzia analityczne, jak i innowacyjne autorskie rozwiązania, co w połączeniu przekłada się na zwiększenie sprzedaży.

LexisNexis
http://www.ksiegarnia.lexisnexis.pl

Księgarnia internetowa przygotowana dla LexisNexis powstała z połączenia standardowych funkcjonalności i dodatkowych zaimplementowanych elementów. Wprowadzone zostały modyfikacje mające na celu automatyzację procesów sprzedażowych i zastosowano wdrożenia usprawniające czynności związane z przeszukiwaniem bazy katalogu oraz dokonywaniem zamówień przez użytkowników. Specjalnie na potrzeby księgarni stworzono zaawansowaną wyszukiwarkę oraz moduł zapamiętywania danych. Aby utrzymać konwersję na wysokim poziomie, prowadzone są działania w oparciu o:

  • Google Analytics – przy wykorzystaniu modułów Ścieżki wielokanałowe, rozszerzenie e-commerce i mierzenie konwersji określamy zachowania użytkowników i dostosowujemy strategię do indywidualnych potrzeb klienta,
  • AdWords – gdzie dokonujemy gruntownej analizy kampanii i prowadzimy długofalowe testy,
  • zaawansowane makra w programie Microsoft Excel,
  • narzędzie analityczne PIWIK, które pozwala na analizę ruchu i zdarzeń na stronie,
  • narzędzia typu Heat mapy, na podstawie których monitorujemy aktywność użytkowników, udoskonalając proces e-commerce,
  • analizer logów serwera AWStats, by określić źródła pochodzenia i sprecyzować jakość wejść na stronę.

Prace związane z optymalizacją konwersji dla sklepu to nie tylko działania w oparciu o zintegrowane dane Google Analytics z Google Webmasters Tools, ale też indywidualnie tworzone dodatkowe funkcje analityczne wdrażane w sklepach. Efektem podjętych działań jest znaczące zwiększenie sprzedaży.

CHDE
https://sklep.chde.pl

W działaniach e-commerce dla sklepu CHDE zastosowane zostały autorskie rozwiązania w postaci narzędzi decydujących o skuteczności procesów sprzedażowych. Dodatkowe funkcje analityczne w pełni zintegrowane z platformą e-commerce są niezbędne dla osiągniecia wysokiego poziomu konwersji. Indywidualnie stworzone, spójne ze specyfiką sklepu, umożliwiają pozyskiwanie danych niezbędnych dla osiągnięcia oczekiwanych efektów. Dla optymalizacji procesów sprzedażowych wykorzystane zostały również standardowe narzędzia:

  • Google Analytics – za pomocą modułów mierzenie konwersji i rozszerzenie e-commerce prowadzona jest stała analiza osiąganych wyników, które są podstawą modyfikacji w zakresie realizowanej strategii,
  • analizer logów serwera AWStats, który pozwala określić źródła pochodzenia użytkowników,
  • integracja danych z Google Analytics z Google Webmasters Tool.

Wykorzystywanie profesjonalnych i innowacyjnych narzędzi, stały monitoring związany  z preferencjami i zachowaniami użytkowników, dostosowanie strategii do zaistniałych warunków przekłada się na wzrost konwersji i zwiększenie sprzedaży.

DEON.pl
http://www.sklep.deon.pl

Sklep.DEON.pl jest częścią księgarni internetowej Wydawnictwa WAM. Zaprojektowany i wdrożony w oparciu o platformę  e-commerce umożliwia poszerzanie oferty wydawniczej księgarni. Dla szybkiego i skutecznego importu danych dotyczących konta użytkownika wykorzystane zostały dedykowane moduły sklepowe wynikające z elastyczności systemu CMS Edito. Funkcjonalności przygotowane na potrzeby sklepu miały na celu przede wszystkim usprawnić procesy zakupowe dokonywane przez użytkowników w obrębie sklepu internetowego. Specyfika platformy Edito CMS pozwala na wdrażanie kolejnych funkcjonalności, które mają korzystanie przekładać się na poziom ruchu generowany w serwisie. Aby stale kontrolować poziom konwersji, prowadzona jest regularna analiza w oparciu o moduły Google Analytics – mierzenie konwersji i rozszerzenie e-commerce. Zintegrowanie danych Google Analytics z Google Webmasters Tools pozwala na pozyskiwanie szczegółowych statystyk będących podstawą dla planowanej i wdrażanej strategii. Narzędzia, które stosujemy dla optymalizacji procesów sprzedażowych to:

  • Live streaming - umożliwia dokładną analizę zachowania użytkowników,
  • analizer logów serwera AWStats,
  • narzędzie analityczne PIWIK.

Za niezbędne dla zwiększenia sprzedaży i uzyskania wysokiego poziomu konwersji uznaliśmy również wdrożenie w sklepie indywidualnie tworzonych dodatkowych funkcji analitycznych.

Meble.pl
http://www.meble.pl

Na bazie platformy sprzedażowej Edito CMS powstał internetowy pasaż handlowy meble.pl, pierwszym tak rozbudowany i zawierający tak wiele funkcjonalności projekt. Meble.pl to nie tylko sklep internetowy oparty na module e-commerce, ale też serwis ułatwiający skuteczną promocję i sprzedaż za pośrednictwem Internetu. Portal został wyposażony w funkcjonalności warunkujące nie tylko jego sprzedażowy, ale też marketingowy charakter. To z kolei pozwala na tworzenie kompleksowej oferty informacyjno-handlowej, której podstawą jest możliwość atrakcyjnego prezentowania jak i łatwego kupowania produktów. Zastosowanie autorskich narzędzi analitycznych pozwala na wdrażanie indywidualnych rozwiązań pozwalających na tworzenie profesjonalnego serwisu branżowego. Regularne mierzenie konwersji i precyzowanie zachowań użytkowników w obrębie serwisu, pozwoliło na stworzenie optymalnej strategii e-commerce, co przekłada się na wzrost efektywności procesów sprzedażowych.
 

Skontaktuj się z nami
Zostaw nam swoje imię i e-mail - odpiszemy.